"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

marți, 24 noiembrie 2015

"Viaţa merită trăită!" - Romeo Cretu

Viaţa merită trăită!

Cartea "Viața merită trăită!" este un ghid pentru viață prin care să aduci mai multă claritate în ce privește cine alegi SĂ FII, SĂ FACI și SĂ AI în viața ta!  Prin intermediul întrebărilor, reamintirilor și exercițiilor propuse în acest ghid, ai posibilitatea să descoperi ce vrei cu adevărat să obții în următoarele arii ale vieții tale:
    • Sănătate     • Financiar     • Carieră     • Relații     • Spiritual     • Dezvoltare personală     • Familie 
Ghidul cuprinde un număr de 42 de reamintiri despre viață. Ele sunt structurate pe 5 capitole:

Alegerile mele – Cum fac, de fapt, alegerile în viață?

Aspectele vieții mele – Care sunt aspectele esențiale ale vieții mele?

Obiectivele mele – Ce obiective îmi stabilesc în viață?

Misiunea și valorile mele – Ce fac în fiecare zi pentru a fi împlinit?

Reamintiri finale – Clarificări necesare

Autorul recomandă din toată inima să citești întâi cele 42 de reamintiri și apoi să completezi exercițiile care se potrivesc etapei de viață prin care treci în prezent.
În același timp, îți identifici misiunea în viață și valorile / principiile pe care merită să le respecți pentru a avea o viață împlinită!

Cartea poate fi comandata de pe bannerul de mai jos:


andyszekely.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...