"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

miercuri, 14 ianuarie 2015

Care este frica care ma opreste in acest moment?

Salut!
La multi ani in 2015!

Acum 40 de ani le-am "stricat" odihna
de dupa revelion a parintilor mei.

Am venit pe lume pe 1 ianuarie dimineata.
(ora 09:25 AM)

Nu stiu exact ce au facut ai mei cu o seara
inainte (cred ca s-au distrat) dar sunt sigur
ca au inceput plini de emotii noul an iar
planurile de odihna de 1 ianuarie le-au fost
date peste cap.

Stiu ce insemana "starea de 1 ianuarie".

Nu stiu cum te gasesc si pe tine acum.

De aceea, vreau sa "pasesc tiptil" si sa intru
doar pentru foarte putin timp,  in "lumea ta
de 1 ianuarie" si sa iti spun doar o singura idee. 

Am tinut neaparat sa ti-o spun acum,
din 3 motive:

1. Este ziua mea si mor daca nu comunic macar
putin cu tine.

2. Asa cum ti-am spus si in emailul anterior,
stau prost cu rabdarea si cand imi vine o idee,
nu prea pot sa astept sa o pun in miscare.

3. Hai sa fim seriosi! Daca vrem sa pasim
cu dreptul la inceput de an, trebuie sa admitem
ca inceputul de an este 1 ianuarie si nu
5 ianuarie. Esti de acord? :-)

OK! Iti spun foarte pe scurt cum sa
incepi cu dreptul noul an, urmand ca zilele
urmatoare sa dezvolt acest subiect.


Mel, uite cum sta treaba!


De cate ori, la orice inceput de drum, ti-ai spus:

Eu nu pot sa fac asta


Eu nu ma vad  ... (asa si pe dincolo)

Eu nu cred ca este pentru mine asta

Eu nu merit asta

De ce tocmai eu trebuie sa fac asta?


Nu am timp de asta acum.


O sa ma mai gandesc.

Cand o sa consider ca este momentul
o sa fac.
............... 
(si tot asa as putea continua pana pe
5 ianuarie :-) )

Eu am spus aceste afirmatii de sute de ori si
pe unele le mai spun inca si acum.

Ideea pe care vreau sa ti-o spun este legata de
ceea ce se afla in spatele tuturor acestor
afirmatii.

Ti-am spus ca o sa fiu scurt si de aceea, acum
vreau doar sa te sfatuiesc ca atunci cand 
observi la tine astfel de formulari, sa iti pui
urmatoarea intrebare:

De ce anume imi este frica?

Care este frica care ma opreste in acest
moment?


Ideea cu care vreau sa te las este urmatoarea:


In spatele oricarei neincrederi si oricarei
asa crezuta neputinta, se afla o frica.

Iti mai repet odata.

Atunci cand crezi ca nu poti, ca nu este de tine,
ca ar trebuie sa mai astepti, ca tu nu te vezi sa
atingi rezultatul si ...

... cand ai gasit orice argument care sa te
determine sa stai mai mult decat sa faci ceva,
atunci inseamna ca, undeva, in mintea ta,
exista o frica.

Aceasta frica nu se manifesta sub forma de durere
in burta, de fluturi in stomac sau de strangere de gat,
ori gat uscat, sau furnicaturi in palma....

Fricile de care iti vorbesc eu nu le simti in corp.
Ele sunt semnalate de cuvintele pe care
le folosesti.

Zilele urmatoare iti voi povesti mai pe larg
aceste aspecte pentru ca rezolvarea lor
inseamna, in opinia mea sa incepi acest
an cu dreptul.

Primul pas cu dreptul este ce anume vei face
cu fricile tale.


Daca ramai sub influenta lor, nu vei putea visa,
nu iti vei putea fixa si atinge obiective.

Nici putere de convingere nu vei avea asupra
oamenilor si asa cum ti-ai dat deja seama, nu vei

avea nici rezultate.

Fara rezolvare fricilor, obiectivele sau dezvoltarea
oricaror abilitati nu sunt decat teorie si informatii
pe care nu vei putea sa le pui in practica.
.
Atat pentru azi, 1 ianuarie 2015.

Data viitoare vom detecta aceste frici ascunse
ale tale.

La multi ani si odihna placuta in continuare.

Pe curand!
Ciprian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...