"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Sexualitatea in Adevar


o BROSURICA care ar fi util sa circule si TIPARITA

           Dupa cum stiti, cei aflati pe lista mea de mesenger, in ultimele zile nu prea m-am lasat abordat. Nu a fost in intentia mea ci a unui imbold Creator care imi solicita sa tratez un subiect despre care se pare ca acum e util sa vorbim: sexualitatea in ADEVAR si nu in minte limitata si a conditionarilor ei. Desigur eu v-o ofer cu toata iubirea, desi se pare ca aceeasi Intentie Creatoare o doreste si tiparita. Las deschisa prin acest mic cuvant orice portita, daca cineva crede ca poate si doreste sa faciliteze aparitia ei si tiparita.      Din IUBIRE, octav

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...