"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

joi, 30 septembrie 2010

Faca-se voia Ta


Sursa:     aici


Concluzie: de fiecare data cand suntem credinciosi adevarului nostru, de fiecare data cand ne ascultam nevoile si le comunicam cu iubire, de fiecare data cand ne suntem credinciosi noua insine si facem si spunem EXACT ceea ce simtim, totul curge.
 
CURGE. 
Cu fiecare respiratie a lui Dumnezeu, a Universului, a Vietii. 
Curge. 
Si fiecare se afla in spatiul lui propriu. 
Eu in al meu. El in al lui. Fiecare in spatiul sau propriu. Fiecare in locul lui de la Dumnezeu. 
Si ne putem intalni cu totii la mijloc, simtind iubire si respirand iubire, daruind iubire si primind iubire, creand fericire si frumos si bun. 
Pentru ca asa nu exista frustrari, nu exista tradari, nu exista minciuna, exista doar EU SUNT ASTA si ma accept si ma iubesc in totalitate asa cum sunt si imi urmez drumul si chemarea si calea mea de la Dumnezeu data.

Si de fiecare data cand ne tradam pe noi insine ca sa ii facem altuia pe plac, de fiecare data cand totul din NOI ne spune una, si noi facem alta – de frica, de rusine, din dorinta de a fi acceptati, de groaza ca ne judeca societatea, mama, tata, Dumnezeu, tata mare, de groaza si mai mare ca nu o sa ne mai iubeasca nimeni, de teama ca o sa se supere el sau ea sau cineva sau oricine – de fiecare data cand suntem mai putin decat adevarul nostru si de fiecare data cand nu ne iubim si nu ne respectam pe noi insine… de fiecare data ordinea Universului se strica si totul se impiedica si mai devreme sau mai tarziu totul devine minciuna si se departeaza de iubire si de adevar si de integritate. Si ne punem piedica noua si celor de langa noi, pentru ca totul e legat si totul functioneaza impreuna si pentru ca o bataie de aripa de future in coltul asta de lume chiar creeaza o furtuna in celalalt colt si pentru ca fiecare din noi e o caramida cu locul ei in imensa constructie a Universului si de fiecare data cand nu ne ascultam si ne tradam se cheama ca nu ne facem treaba. Ca ne bagam noi in seama aiurea. 

Si totul ar fi mereu atat de simplu daca am FI ceea ce SUNTEM, mereu, mereu, fara ezitare, fara abatere, fara teama, frumosi si plini de credinta si increzatori in Tot Ceea Ce Este.

A fi credinciosi si a ne urma fiecare adevarul sau este cea mai mare dovada de iubire si de respect fata de noi insine si fata de cei cu care dam nas in nas in fiecare zi. 
Buna ziua. Ma cheama Gigel. Uite, eu sunt asa. Fara masca, fara nevoia sa joc intr-un film ca sa ma placi, fara sa iti caut aprobarea si fara sa ma las pe mine deoparte ca sa ma mulez pe nevoile si asteptarile tale. Uite, asa sunt eu. In pielea goala. Si daca asa cum sunt eu se potriveste cu asa cum esti tu, e minunat. Mergem bucata asta de drum impreuna, daca drumul e comun. Si daca nu se potriveste, tot minunat e si ne imbratisam si ne multumim si ne vedem fiecare de cararea lui, cu bucurie si recunostinta.

Faca-se voia Ta, si nu a mea. Asta e Adevarul meu de la o vreme incoace. Faca-se voia Ta, si nu a mea. Eu sunt un canal curat si perfect prin care sa curgi Tu. Tu, adica Eu, cea din Tine nascuta. Inspiratie. Intuitie. Creativitate. Iubire. Lumina. Faca-se voia Ta.

Te iubesc. Iti multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...